tirsdag 1. februar 2011

Jeg vil jeg vil...

... men jeg får ikke til. Har så utrolig mye jeg skulle ha gjort denne uken, men det går dårlig med syke barn( ikke helt pigg selv heller gitt) og uten bil. Skal bli så deilig å få denne "nye" stasjonsvognen hjem! Gjett hva jeg skal da? IKEA! Wiiiiii! Da har jeg endelig en stasjonsvogn som er trygg å kjøre, og som det ikke minst er plass til det jeg skal ha med meg. Åh tror jeg kommer til å gå litt bananas der inne. Er så lenge siden nå. Trenger min IKEA fix! Denne gangen skal jeg prøve, ja bare prøve, å få med meg KUN det som står på lista. Eller lista glemmer jeg jo alltid da, slik at når jeg går inn der så er planen blåst for vinden og jeg får ikke med meg halvparten av det jeg skulle ha. Men klarer da komme meg ut derifra med MYE allikevel :)

Dagen i går var veldig inspirerende da. Var jo på dette møtet med Mary Kay. Åhh jeg blir jo så gira jeg når jeg kommer utfor noe som høres ut som en utfordring og interessant ut. Så har egentlig bare lyst til å hoppe ut i det! Elsker jo slikt! Men er liksom noe som holder meg litt i tøylene kjenner jeg. Så vi får se hva det blir til :) Men har veldig lyst da, dere fikk med dere det? Hehe

Lillegutt er fremdeles VELDIG forkjølet stakkar. Off kunne ønske jeg kunne bare trylle det bort! Ellers så har jeg vært utrolig slapp på lesingen de siste ukene. Går veeeeldiiig saaaakte fremover med dette kurset mitt. Får sparke meg i rompa og sette på høy giret nå. Jeg skal klare målene mine! JA! Go Go Go!
Endelig fant jeg lesebrillene mine da hvertfall. Så det kan ikke brukes som unnskyldning lenger. Ser jeg ikke smart ut? hahaha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...