fredag 11. februar 2011

Kaffe i mitt hjerte

De som kjenner meg godt vet at jeg er en EKTE kaffeoholiker(kremt, hvis det er slik det skrives). Hvis jeg ikke får kaffe om morgenen blir jeg rett og slett ett fælt troll resten av dagen. Jeg sier gjerne ja takk til flere enn èn kopp også. Min yndlingskopp med kaffe er simpel og lages slik:

  • Trakter kaffe
  • En liten dæsj med caramellsaus ( sånn man bruker på iskrem)
  • Vôila
Det er bare super godt. Hvis jeg VIRKELIG skal kose meg litt senere på kvelden så lager jeg meg en kaffe Tia Maria( Tia Maria er en kaffelikør for de som ikke vet det).


Jeg har det som plommen i egget når jeg har min kaffe kopp i hånden. Mmmm.. Fredagmorgen - kaffe - lillegutt i babygymmen - Tom ute å henter vår nye bil - Lunt & godt - Rot.. vel det siste passet kanskje ikke inn, men nå koser jeg meg så fælt at rotet får bare vente på seg..

Hva slags kaffe drikker du ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...