fredag 25. februar 2011

Kjære internett...

...Gå aldri fra meg mer. Jeg har virkelig blitt mere avhengig i facebook + blogg enn hva som er normalt. Nå har jeg vært uten internett i 2 dager og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal bruke tiden på. Må si jeg gruer meg til neste uke når jeg skal levere pc til service. Kanskje jeg bare drøyer det litt? hihi

Jeg har fått brukt tiden min litt mer konstruktivt da. Må jo sette fingrene i spill siden de ikke sitter limt fast i tastaturet.  Så da strikket jeg ett pute-trekk til en av sofaputene mine. Nå er ikke jeg en racer på strikking, men ble relativt fornøyd med resultatet.

Nå er gubben dratt for å kjøpe vin til oss, helge-kos er helt greit :) Han må også ta en tur innom den lokale glassmesteren da frontruta plutselig sprakk i stad! Jada er det ikke det ene så er det det andre! Må bare få bevist at sprekken ikke skyldes steinsprut slik at egenandelen dekkes av garantien.

Hva har dere brukt tiden på de siste dagene?

1 kommentar:

  1. hehe, har ikke tid til å sitte på pc før etter Lotta har lagt seg jeg :P og du har TO unger?!
    hi hi :P kos dere masse i helga da :) klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...