fredag 18. februar 2011

Kroppsfiksert jeg? Nei....

Det er ingen overraskelse at man legger på seg under en graviditet. En voksende baby, morkake, fostervann, mer blod i kroppen og vannoppsamling i kroppen veier jo litt. Nå er ikke jeg en av de som har lagt på meg ekstremt mye, men allikevel baby + alt dette andre veier da ikke like mye som man har lagt på seg... Når man blir gravid så har man liksom en unnskyldning til å "kose" seg litt ekstra. Vel egentlig ikke. Det er jo da man skal være nøye på hva man putter i kroppen for at baby skal få nok næring og mor skal holde seg frisk. Allikevel så er det en indre stemme som sier : kos deg du. er det noen gang du har lov til det så er det nå.

Jeg var egentlig ikke så veldig på den der å putte i meg masse søtsaker under graviditeten, men det var ikke bevisst. Jeg spiste det jeg ville.

Nå sitter jeg her litt over 3 mnd siden fødsel og kunne godt tenke meg å gå ned 4-5 kg. Jeg kunne selvsagt vært flink å trene osv, men off det er da så slitsomt. haha.. skal vel egentlig ikke klage da jeg ikke gjør noe med det.

Jeg gikk opp rundt 16 kg i graviditeten og av de så har jeg disse 4,5 kg igjen. Åh som jeg gleder meg til å komme inn i mine gamle bukser. Det er faktisk 100 ganger bedre å komme inn i gamle bukser enn å kjøpe seg noen nye stilige bukser. IKKE SANT?

Nå skal jeg begynne å være litt mer flink på treningen. Trilleturer, steppemaskinen min, situps og min trofaste Abtronic x2.


Kan ikke si jeg savner gravidmagen :) Men mamma-magen skal vekk. Om jeg ikke skal gå ned noen kg så skal jeg hvertfall stramme opp litt..

Hvor mye gikk du opp i graviditeten? Når kom du tilbake til den vekten du ønsket?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...