søndag 13. februar 2011

Lian Matheo's dåp 13 Februar

Ja da var den endelig overstått! Jeg sitter her helt nummen, utslitt og bare venter på å komme meg i seng. Dagen i dag har vært stressende men HERLIG! Lian har også vært helt med hele tiden, våken nærmeste hele dagen. Klart det  når det er så mye spennende som skjer, og herlige mennesker som vil hilse på!

Vi stod opp tidlig for å dusje, stelle oss, gjøre den siste finishen på kakene osv, før det bar til kirken for en fin dåps-sermoni:) Etter det var det hjem å skifte, raske med seg deg som skal ned til lokalet og suse avgårde. Der var hele familien samlet 45 stk for kaffe og kaker. Det er så herlig med slike sammenkomster hvor begge familiene er samlet. Det kommer jo kun en sjelden gang :)

Nå klarte jeg selvfølgelig å glemme fotokameraet på denne viktige dagen, så bildene ble tatt med ett mindre dårlig mobilkamera:( Men men.. var jo mange andre som fikk tatt bilder så får bestille opp ekstra av de.

Vår dag i bilder
 2 av kakene jeg holdt på meg til kl 02 i natt

 Klare til å dra i kirken nå

"Jeg er ikke klar mamma!"
 Lian Matheo trygt i Gudmors favn :)
 Vår herlige familie

 "Fadder Thomas passer på meg"

1 stk stolt mamma :)

 Synes jeg var ganske så flink med pynten da " Bærre lækkert"
 Manglet noen blomster i pottene, men det hadde jeg selvfølgelig med meg :)

 Det lekre kakebordet vårt -  med alt man kan ønske seg

 Herlig famile "bråk"
Lian tar en 20 min super hvil med Mimmi ved hans side

Celine og Linnea Marie poserer for papparazzi fotografen

Da runder jeg av med å si TUSEN TAKK til alle familie medlemmer og venner som deltok i den store dagen til lillemannen vår! Og gratulerer så mye med morsdagen til alle mammaer der ute ( ble null feiring av dette hos oss i år, men daaaah) :) Nå går jeg å legger meg i armkroken til gubben og der slokner jeg garantert.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dåpsdagen!
    Nydelige barn <3
    (fant deg på fb siden til Linda:D)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dåpsdagen! også på morsdagen og alt :) Kjempe flott kake, og ikke minst dåpsbarn :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk Marianne og Katrine Helen :D Gratulerer så mye ( påetterskudd) med morsdagen til dere også ! Vi hadde som dere ser en flott dåpsdag:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...