lørdag 5. februar 2011

Liten fest i dag

Hodepine eller ikke jeg skal ut i dag! Har pakket baggen full av paracet og off we go... En god vennine skal ha innflyttningsfest i hovedstaden vår, så da mååå jeg jo være med :) Åhh er så deilig å komme seg litt ut av husets fire vegger og bare være RENATE! Er mamma-renate og kjæreste-renate 99,99% av året, så dette unner jeg meg uten dårlig samvittighet.

Må si det ble ett lite problem å finne noe å ha på seg uten om mamma-jeans og stor skjorte. De klærene som jeg brukte på denne tiden i fjor ( før graviditeten) kan jeg bare drømme om å få på meg. Ble ganske så frustrert her i går.. Off.. bare 5 kg til nå.. Så nå har jeg trøkkt meg ned i en alt for trang bukse, tredd en mindre fin topp på meg og smørt inn trynet med noe greier jeg ikke helt husker hva heter.. haha.. Får håpe denne festen går en smule bedre enn siste gang.. Det skal jeg sørge for!


Men.... God Lørdag ! Wiiiiii

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...