lørdag 12. februar 2011

Planen for dagen

I dag skal jeg  ( trekkepusten) : Være alene hjemme med barna, vaske klær, henge opp klær, vaske gulv, tørkestøv, vaske kjøkkenet, underholde ungene, bytte X antall bleier, lage gulrotkake, ostekake, marsipankake, smørkrem til 50 muffins, kremost glasur, forte meg ned til nittedal når gubben kommer hjem, pynte lokalet, ordne med dåpskjolen, stryke klærene vi skal ha på oss i morgen, handle... Puh.. Aner ikke hvordan dette skal gå!

Sånn er det å være mamma! Vi må ordne alt dette praktiske.. Vi er alltid pakk-esel og organisator. Men det er vel kanskje mye vår egen feil..Jeg har hvertfall erfart : Man må gjøre ting selv, hvis det skal gjøres ordentlig! Eller hva jenter?
Slik ser jeg ut hver gang jeg skal ut døren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...