torsdag 10. februar 2011

Psykisk utfordring å ha barn

Det er slitsomt, ja utrolig slitsomt å ha små ( Eller store for den saks skyld) baby/barn i hus. Nå tenker jeg psykisk sett. Blir jo helt utmattet av denne nervøsiteten. Konstant redsel. " hvorfor gjør han slik? Er det farlig? Er han syk nå? hvorfor ser den slik ut?" osv osv..For ikke å snakke om katastrofe-tankene og drømmene man har. ALLE MAMMAER VET HVA JEG PRATER OM! Nei jeg er ikke gal, er bare slik det er...

Er vært litt bekymret for lillegutt i det siste. Han har hatt dårlig matlyst i en uke nå og kaster opp all maten sin ca 1 gang om dagen. Hadde gått til legen mye før om det ikke hadde vært for at han er utrolig våken,fornøyd og  glad, tisser og bæsjer som normalt. Så kan ikke skjønne det skal være noe galt da, men nå har dette vedvart såpass at jeg tror jeg ringer helsestasjonen i morgen. Så får vi se hva de sier for noe. Det kan jo ikke forsette slik...
                                           Gjør som mor sier og spis maten din

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...