søndag 20. februar 2011

Søndags stemmning

I dag har vi hatt en ganske så rolig søndag med mye kos. Dagen startet med at Linnea krøp oppi sengen min etter at pappa dro på jobb. Der koste vi oss med tegnefilmer før vi gikk ned for å starte dagen. Linnea fikk bestemme hva hun ville ha til frokost så det ble : Kålrot, plomme tomater, en boks med mais. Det er jenta si det, kunne ønske jeg hadde like god apetitt på grønnsaker!

 Linnea i full gang med å dra dynen sin inn i sengen til mamma.
 Lian koser seg i sengen sin 
Morgenstund har gull i munn

På ettermiddagen når gubben kom hjem tok vi turen ned til nittedal til mamma og pappa / mimmi og moffa :) Der ble vi servert deilig reinsdyrstek! ÅÅÅÅÅÅÅ.. NAAAAM! Må se å få bygd opp matlagnings ferdighetene mine jeg også.
 Nå skal vi hjem og hoppe i loppe-kassa




Gubben og meg tar oss ett velfortjent glass vin og koser oss før sengen. I morgen kommer hverdagen og biter oss i rompa. God Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...