mandag 28. mars 2011

Blogg anbefaling

Jeg liker jo å tro at jeg har en bra blogg. Den er ihvertfall bra nok for meg! Det skulle vel egentlig bare mangle :) Med dette sagt så vil jeg komme med en blogg anbefaling. Min gode nabo og venninne gjorde meg oppmerksom på en blogg her forrige dagen. Nå har jeg jo mine blogg-anbefalinger langs siden på bloggen her under " Verdt ett besøk" SÅ SETT I GANG Å LES!

Meeeen.......

Det er virkelig en blogg som skiller seg ut blant alt godteriet. Det er blogg som jeg faktisk kommer til å sitte å vente på legger ut nye innlegg ( Ja jeg skal være pålogget på pc hele tiden ved våken almenntilstand, bare for å VENTE på disse innleggene!) Grunnen til det er fordi JEG LER MEG IHJEL, ja jeg faktisk nesten "skvetter" litt. Bloggen er rett og slett herlig! Måten denne damen får en ganske så normal hverdag til å virke så morsom overasker meg :) Genialt, genialt, genialt

Bloggen som jeg blir helt umettelig av er :


Hadde jeg måtte betalt for å lese bloggen, så tror jeg faktisk jeg hadde gjort det :)


3 kommentarer:

  1. Hahaha jeg må jo bare si tuuusen takk for denne :) Godt at noen setter pris på mine rare hverdagslige stunt!

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig Eva ;) Du skriver bare genialt genialt genialt,. Så der har du dagens skryt!

    SvarSlett
  3. linda theresemars 28, 2011

    hva med meg da som anbefalte den .... ja eva , det MÅTTE være meg. hehe. kos dere med hverandres blogger. klem til dere begge

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...