torsdag 3. mars 2011

Da har det hele begynt!

Jeg har startet som frittstående hudpleie konsulent innenfor Mary Kay
I dag har jeg vært på møte og mottatt starter kit'et mitt. Så utrolig morsomt og spennende! Er veldig giret på å komme meg i gang nå! Div møter, kurs osv dagene fremover :)  Så nå skal det bookes hudpleiekurs fremover. Har så stor tro på disse produktene, fantastiske produkter som jeg gleder meg til å vise frem til andre

Ta kontakt med meg på mailen min da vel, så ringer jeg deg! Da kan vi sette opp ett hudpleie - kurs for deg og dine venner. Det er absolutt ingen kjøpeplikt. En liten god spa-opplevelse som gjør godt i hverdagen. Ikke glem at Mary Kay har 100% fornøydhetsgaranti! Gleder meg til å høre fra deg.


2 kommentarer:

  1. jeg også er hudpleiekonsulent for mary kay. er kjempe gøy :) håper du får booket maange kurs :) lykke til!

    SvarSlett
  2. å så morro Katrine Helen :D Ja det håper jeg også..hihi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...