torsdag 31. mars 2011

Dovendyr med stor D

For en slapp dag. Det har vært 3 personer her i huset som bare har ligget som slakt i hele dag. Søster kom i dag tidlig og plasserte seg i den ene sofaen, Lian har vært fryktelig trøtt i dag ( ikke normalt til han å være) og bare sovet nærmest hele dagen. Jeg har hatt rompa, ryggen og resten av kroppen godt plassert i den andre sofaen. Det har da gått i tv, pc og kaffe. En tur til kjøkkenet for å hente en ny kaffekopp er det nærmeste jeg har kommet mosjon i dag. Uten at det er noe nytt!

Middagen sløyfet vi også i dag. Nå sitter vesla å ser barne-tv før det er sengetid. Nå skal det bli godt med god ungene i seng slik at jeg kan slappa av enda litt til :) hahaha... Man trenger faktisk slike dager en gang i blant.



I morgen er hele dagen opptatt. Først skal jeg og lillemann på besøk til en god nabo, så skal jeg ut å levere varer, deretter skal jeg holde hudpleiekurs hos en venninne. Jeg LIKER å ha ting å gjøre:)

Forresten: nevnte jeg at vi spiste reker forrige dagen? NAAAAAM... Om en liten stund så smaker de enda bedre, ute i sommer solen :)



1 kommentar:

  1. Jahh er ikke slike dager bare deeeeeilige??? :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...