torsdag 24. mars 2011

En solskinn historie

 I går var det man kaller en DEILIG dag. Nok en dag hvor solen varmet godt, snøen smeltet og vår humøret tittet frem :) Lyden av vann som renner ned fra takrenner, nedover veien osv er så ubeskrivelig deilig!


Linnea har sett ut som gjørmetroll hver gang jeg har hentet henne i barnehagen de siste dagene. Det er jo såååå morro å hoppe i gjørmepytter :) Selv om hun har på seg dress med gummibukse utenpå så er hun gjennomvåt allikevel. Men hun stor koser seg jo, så det er det jo greit :)




 Jeg hadde hudpleie kurs hos en god venninne av meg i går. Da fikk jeg en unnskyldning til å besøke henne i hennes nye leilighet :) Trenger ett spark for å komme meg ut døren jeg da. Hun og samboeren har fått det KJEMPE FINT! Også den utsikten da! Jeg skulle tatt bilde før solen var gått ned så hadde dere sett at de har utsikt over oslofjorden på den ene siden, holmenkollen på den andre siden. Også ligger det liksom ikke midt nede oslo-gryta heller. Heldig!

Jeg hadde ett kjempe koselig kurs i går med flotte jenter. I dag venter ett nytt kurs :) Gleder meg! Skulle ikke tro at det var mulig, men man blir faktisk forelsket i MK produktene.

Nevnte jeg forresten at jeg kom hjem sent i går kveld til ett strøkent, ryddig hus? Flink mann jeg har<3

Ha en riktig flott sol-fylt dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...