søndag 13. mars 2011

En verden uten Dobbelsidig tape?

... Ja hvordan hadde den vært da?! For en vidunderlig oppfinnelse :) Sitter her i MK kaoset mitt og koser meg. Nettopp blitt ferdig med Flip-charten min. NÅ er jeg fornøyd. Gjorde den egentlig ferdig på fredag, men følte at den trengte enda mere jobb, så da gjorde jeg om hele greia. Der var klokken plutselig 22:30 og kvelden over.


I dag orket jeg rett og slett ikke sitte hjemme alene med barna så vi tok turen til nannestad for å besøke min kusine og hennes familie. Linnea og Dannie fløy rundt og kosa seg, så fikk jeg og kusinen min sladdra litt :) Veldig koselig har vi hatt det!

Vi hadde en liten episode med vesla i dag da ( som vanlig, hun sitter jo aldri stille :) ) Fra Dannie i stuen lød det plutselig :" Det brenner i håret til Linnea!"   VÆ! Kan tro jeg snudde meg fort og skrek av full hals " Hvor er du da?!" Der satt Linnea bak sofaen og holdt seg på hodet. Det kom en grusom stank fra håret og det drøsset ( er det ett ord? ) ned oppbrente hårstrå. Apekatt som hun er så hadde hun vel klatrer over kusine sitt stue bord med te-lys på. Takk gud for at hun hadde vett til å holde seg på hodet så ikke hele manken brant opp. Det så faktisk ikke så alt for ille ut.. off :) jaja humøret var fremdeles på topp da..

Linnea Marie leker SINNA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...