søndag 27. mars 2011

Enda en søndag

Søndager pleier og skal liksom være ukens hviledag. IKKE denne søndagen! Fullt kjør i dag. 2 bursdager stod på agendaen. Vi ble grusomt forsinket til Lotta sin barnebursdag ( flau). Der mye lek, kake spising og barnesnakk. :) Etter 2 timer der så dro vi videre til min mamma og pappas hus. Lillebror fyller 14 år så da må dette feires med middag, kaffe og kaker.

Missforstå meg rett vi har virkelig hatt det hyggelig, men NÅ er vi ganske så slitne. Sofa, tv, sjokolade og èn øl høres ut som god plan.

Linnea Marie er klar for bursdag! Du kan tro den genseren ikke var så ren og pen etter 2 selskap :)
Denne genseren kjøpte jeg på barnemessen i går. Så viser det seg at det var min venninne sin datter ( som vi var i bursdagsselskap til i dag ) sin gamle genser. Ikke sant gutter kan kle seg i rosa de også?! Synes han ble en stilig liten mann jeg da ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...