mandag 14. mars 2011

For 1 år siden

Det var vel rundt denne tiden for ca 1 år siden at jeg fant ut jeg var gravid på nytt. Var ikke helt etter planen, men sånn går det da noen ganger. Kan ikke si det er noe å gruble da jeg har en perfekt liten gutt ved siden av meg nå i baby-gymmen sin.

litt over ett år gammelt bilde.. intet anende om at var leeeeenge til neste øl.

Linnea var jo en del mindre for kun 1 år siden. Rart det der, plutselig er dem store..

Plutselig er vi en familie på 4 :) Meg, kjæresten, jenta på 3 år og en liten "duttebass" på 4 mnd. Ting forandrer seg sannelig fort!     Nei  nå er det noen som roper på mat-mor her.. sjallabais :)


1 kommentar:

  1. Noen ganger blir livet litt annet enn planlagt, men å være mamma er jo det beste som er! :)

    Hvordan har du fått til den fine bakgrunnen på bloggen? Hvordan legger du det inn? Jeg har prøvd å legge inn bakgrunn, men bare halve bloggen (nederste delen) får den nye bakgrunnen....

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...