fredag 11. mars 2011

Første kurs vel overstått :)

Da har roen senket seg her i huset. Har nettopp hatt mamma, søster og Victoria her til mitt første hudpleie kurs. Har vel egentlig hold på hele dagen med forberedelser, så nå er det tid for å slappe av med min kjære.

Kurset gikk veldig bra. Gleder meg til å virkelig komme i gang! Får liksom ikke sagt hvor BRA disse produktene er! Sånn er det jo med oss damer også, finner man noe man virkelig liker så må det deles med andre :) Både jeg og huden min stråler om dagen :)
Kalenderen er godt i gang med å fylles opp :)

Har forresten hatt en utrolig flink kjæreste i dag! Skryt må du få :) Passet på barna under hudpleie kurset, vasket og ryddet og lagt barna i seng. Heldig jeg er :) SMASK!

"Åh.. Det er alt for lyst når jeg prøver å ta en formiddags-lur"

Lian Matheo har vært storfornøyd i dag og matlysten er kommet tilbake. Jippi! Ikke mer som skal til for at mor blir sjele-glad!

Gleder meg til tiden fremover nå. Lillegutt blir frisk, våren kommer, hudpleie-kurs og glade damer !

God fredagskveld!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med bestått :)
    lillegutt her fikk utbrudd over hele seg, bortsett fra beina :(.. begynner å trekke seg tilbake i ansiktet.. men den lille magen ser ikke ut :(

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du har :-)

    SvarSlett
  3. Så morsomt bilde av han lille søte :-)
    Forresten, bildet av trappen min er fra kjelleren. Der er Mathias sjelden og ting får stå i fred. Oppe er jeg enig med deg, der hadde det aldri fått bli :-)

    SvarSlett
  4. Caroline: huff da stakkar. Så fint at det begynner å trekke seg tilbake da :)

    Lykkemamma : Tusen takk :) DEt har virkelig du også :)

    MammaKine: Åja haha da er det forståelig :) Kjempe fint ble det ihvertfall!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...