tirsdag 15. mars 2011

Genialt, genialt, genialt

Jeg har fått en idèe som kommer til å få skriveren gå varmt her. Jeg skriver jo rundt 1-2 innlegg her på bloggen om dagen. Alt i fra hva som skjer med barna, div tanker og hverdagen.  Nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å skrive ut innleggene. Det må jo være morsomt for barna å se tilbake på. Hverdagslige ting og tang med bilder til :) Bruker jo liksom bloggen som en dagbok jeg da.

Tror ikke jeg skal skrive ut hvert eneste innlegg ifra jeg startet i oktober, men en del. Hvertfall det som har med barna å gjøre. Jeg er sikkert ikke den FØRSTE som har tenkt på dette, men synes det var ganske så genialt!



4 kommentarer:

  1. OoOoh! *Ut å kjøpe skriver!*
    Hvordan er formen til lillegutt om dagen? Syke små er ALDRI gøy!

    SvarSlett
  2. Løp å kjøp...Jo han er MYYYE bedre, kun litt hes nå. DEILIG! Syke små er ikke noe særlig nei. Hvertfall ikke såå små. Må bare få opp matlysten nå, så er alt på topp :)

    SvarSlett
  3. Morsomt profilbilde! Annerledes enn de vanlige trutmunnbildene folk har.

    Å printe ut utvalgte bloggposter er en god idè, kan bli en fin bok ut av det.

    SvarSlett
  4. Oppsummert: Har aldri tenkt at profilbilde er morsomt :) Men du har vel kanskje ett poeng der.. haha.. er hvertfall ikke så "fan" eller ikke minst trygg på å legge ut trutemunnbilde av meg selv ;)

    Ja ikke sant? Da kan barna lese detaljer av hverdagen som "toddler" :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...