mandag 7. mars 2011

Hjemme en kort tur

Sitter nå med morgen kaffen min og Linnea ser på Drømmehagen. I går ettermiddag byttet jeg og kjæresten "vakt" på sykehuset siden jeg var nødt til å dra hjem for å hente klær til lillemann og oss selv. Dessuten måtte jeg hente Linnea hos mimmi og moffa :)

Det føles virkelig helt feil å sitte her nede når lillemann er såå langt unna. Jeg gleder meg til å komme meg opp dit igjen. Han må jo ha mammaen sin! nemlig!

Vasket klær og ryddet litt, tatt en god dusj og pakket. Så snart bærer det opp til Lillehammer igjen. Også jeg som hater å kjøre bil da.

Linnea skal være hos naboen og leke og kose seg med nabo-barna til vi kommer til hjem igjen. KRYSSER FINGRENE FOR AT DETTE IKKE VARER SÅ LENGE! Det er ikke noe morro å se babyen sin syk. Skal legge ut hele hendelses forløpet senere.

2 stikk av 5 i fingeren

Ligger å venter på å ta flere prøver

På plass i godstolen inne på isolat rommet
En sliten gutt
Linnea har stor kost seg ute i fastelavens solen..
...sammen med mimmi, moffa, fetter og tante. Da bryr man seg ikke om at mamma og pappa er borte

Vurderer å ta med pc opp på sykehuset. Da vi kun sitter inne på dette isolatet. MYE død tid.

Kos dere i hverdagen dere som kan :)

6 kommentarer:

  1. Stakkar liten, håper han blir frisk igjen fort. Er forferdelig når de søte små er syke

    SvarSlett
  2. Uff stakkars liten... Håper han blir fort frisk! Snuppa og jeg skal på sykehuset (Lillehammer) i morgen... Kanskje vi plutselig treffer på dere!
    Jeg krysser fingrene for at dette går fort over....

    SvarSlett
  3. En syk liten skatt i sykesenga.. godbedringklem til lille L

    SvarSlett
  4. Tusen takk søte snille jentene! Ja får håpe dette ikke drøyer så alt for lenge. Skal du det ja Nina? Du får dra tak i meg hvis du ser meg davettu:)

    SvarSlett
  5. Du er vinneren av konkurransen min!
    Gratulerer! :)
    http://ninamamma.blogspot.com/2011/03/vinneren-er.html

    SvarSlett
  6. Jippi :D Tusen takk Nina !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...