torsdag 10. mars 2011

Hjemme igjen

Da var vi endelig kommet oss hjem fra sykehuset. Lillegutt har fremdeles stygg hoste, hes og litt tett, så må innrømme at det er en smule skummelt å være hjemme. Eller for å være ærlig jeg er jo ett nervevrak uansett så er veldig skummelt. Men det skal ihvertfall ikke være noen fare lenger da. Det er veldig godt å komme hjem, så det er litt bitter sweet. Jeg kommer nok til å vokte over Lian som en hauk de neste par dagene.


Kjenner at jeg så vidt klarer å stå på beina nå. Er SÅ trøtt. Det er utrolig hvilken energi man får som mor selvom man ikke sover.  Nå skal jeg prøve på å sove godt i sengen min som jeg har savnet så fælt. Men kommer nok til å ligge med ett øye og ett øre vidt åpent.


Det ene positive oppi alt dette er at tarmene hans er i gang igjen. De hadde collette på sykehuset :) Noe som de har sluttet med å selge på Rema 1000 her. KRISE! Har kjøpt med noen pakker med collette fra Rimi på Lillehammer. Så får vi håpe at de selger collette på Rimi på Gran også.


Linnea Marie var kjempe glad for å se mamma og pappa igjen :) Hoppet rundt som en kanin og gliste lenge lenge. Gleden var veldig gjensidig :) Er ikke bare bare å være borte fra barnet sitt gitt.

Nå starter hverdagen igjen

5 kommentarer:

  1. Madeleinemars 10, 2011

    Så godt at dere er hjemme igjen! Lille gutt blir nok frisk fort nå :) Jeg har en uåpnet collett eske, vil dere ha den? Vi trenger den ikke mer ;o) Fortsatt god bedring til lille Lian <3

    SvarSlett
  2. Ja hvis den ikke er åpnet så gjerne det :) hvorfor skal ikke dere bruke den? Kommet dere tilrette tilbake i dalen nå eller? :)

    SvarSlett
  3. Godt dere er hjemme igjen!
    Håper formen er stigende!

    Lykke til videre, hilsen ifra Tina.

    SvarSlett
  4. Tusen takk Tina :) Vi får satse på at dette går oppover.

    SvarSlett
  5. Madeleinemars 20, 2011

    Uff da! Glemmer å se etter svar jeg :p hehe.. Skal be Kenneth ta den med neste gang han kommer til dalen. Jeg har en pakke med NAN 2 også, men det bruker dere kanskje ikke? MAud nekter å drikke MME og av flaske, derfor trenger vi det ikkke lengre ;o) Ja da, vi er kommet sånn ca tilrette! Skulle bare hatt et sted å bo, vårt eget mener jeg :o) Men kos å bo hos mormor og bestefar også da ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...