lørdag 19. mars 2011

I hundre....

Jeg har hatt min søte nevø på overnattings besøk til i dag, så her har de virkelig rast fra seg på morgen kvisten. 2 treåringer og 1 baby :D Det er bare ett ord som kan beskrive huset i dag: KAOS! Men det er da så herlig så herlig. Jeg var ganske så utslitt etter kurset jeg holdt i går ( for noen herlige damer! :) Så jeg fikk sovet lenge av min kjære i dag. Der etter tok vi ett vaktskifte slik at han også fikk sove.

Vår morgen i bilder


 Vannlek og bokstav trening på pc ;)
 Noen trenger en liten lur

 "Søsken" kjærlighet
 "Den som fanger ballongen først får kjærlighet!"

 Vi fikk en begge to " skål"
Å kle seg ut er morro :)

Nå går turen ned til nittedal. Svigerfar fyller år så da drar vi på peppes og fyller magesekken :) GOD LØRDAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...