fredag 25. mars 2011

I morgen braker det løs

Ikke glem Barnemessa i morgen på Nittedal ungdomsskole kl 10!

Ja da braker det løs igjen! Ny barnemesse :) Dette har virkelig slått ann. Det er flere og flere personer der for hver gang, folk reiser nesten langveisfra for å være med. Jeg var der 20 min FØR det åpnet sist gang og da var det allerede fullt på parkeringsplassen og laaaaaaaaaaaaaaaaaaang kø inn! For ikke å snakke om at jeg stod i kø i 1 time 45 min for å betale for varene. Dette med 5-6 kasser åpne! Det sier litt om interessen for en slik brukt messe.



Løp å kjøp! Klærne som selges er PENT brukt. Og det er ikke bare klær heller, vogner, bøker, leker, trappegrinder osv osv. Her kan du virkelig spare penger! Det er for mye "bruk og kast" her i Norge. Så jeg ELSKER dette tiltaket. Særlig når det gjelder babytøy. Det blir jo ikke slitt de første mnd før de begynner å krabbe!

Har laget ett tidligere innlegg om barnemessa---> for alle i akershus/oslo området - Barnemesse   Check it out!

Vi sees i morgen :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...