lørdag 5. mars 2011

Isolat på Lillehammer sykehus

Ja da lå vi her da. Det ble visst en litt mer "spennings fylt" lørdag enn hva jeg hadde planlagt. Som sagt så ha lillemann vært forkjølet, men i dag var det ekstra ilLE. ( ÆSJ, BLOGGER MED TELEFONEN OG NÅ FÅR JEG IKKE SKRUDD AV DE STORE BOKSTAVENE. ) MEN UANSETT. JEG RINGTE LEGEVAKTEN OG DRO NED DIT. LEGEN VAR SOM MEG ENIG I AT PUSTEN VAR DÅRLIG. SÅ VI ENDTE OPP I AMBULANSE MED SIRENE OG HELE PAKKA.

NÅ HAR VI TILBRAKT DAGEN PÅ LILLEHAMMER SYKEHUS MED EN AHUG AV BLODPRØVER, ANDRE PRØVER, OKSYGEN TILFØRSEL OG MEDISINER. MOR OG BARN ER GANSKE UTSLITT NÅ JA. LIAN MÅ BLI HER NOEN DAGER ELLER MER TIL HAN BLIR FRISK SÅ JEG OG KJÆRESTEN SKAL BYTTE PÅ Å VÆRE HER. VI HAR JO TROSS ALT EN LITEN PRINSESSE Å TA VARE PÅ OGSÅ.

ORKER IKKE SKRIVE MER FOR ØYEBLIKKET ER SÅ VANSKELIG MED MOBILEN.

FORRESTEN, RS-VIRUS SUCKS!

2 kommentarer:

  1. uff da!!! god bedring!

    SvarSlett
  2. wææ.. skummelt :( uff.. det er jo godt vi har sykehus som hjelper til, men håper dere kommer dere fort ut derfra og hjem friske som fisker :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...