mandag 14. mars 2011

Klorer seg...

...til blods. Uansett hvor ofte jeg biter av neglene til lillemann så klarer han finne en eller annen skarp kan på en negl. Slutt resultatet blir da dette.


Det synes ikke så veldig godt på bilde, men det stakkars lille hodet hans er FULLT av klore merker. Ganske så frustrerende da jeg hele tiden leter etter disse skarpe neglene.

Ellers så har han slitt mye med tørr hud på hodeskallen og skurv. Nå har jeg funnet vidunder middel! Har tidligere brukt babyolje og frotert, men det tar liksom ikke alt. Nå har jeg smurt inn hodet med en bi-voks krem som finnes i MK satin hands. Tidligere har jeg forsøkt med ApoBase, funket ikke. Trodde ikke det skulle funke så bra som det gjorde. Etter 1 time så bare flasset disse "kakene" i hode bunnen av :) Bi-voks krem også fin mot brannsår, psoriasis, munnsår osv.. Mirakelkrem kaller jeg det !

Om ett par timer så kommer helsesøster hit med en vekt for å se på (selvfølgelig) vekten til lillemann. Nå er jeg spent. Han blir jo liksom ikke større han, med disse sykdommene han har hatt og dårlig matlyst. Får virkelig håpe det tar seg opp snart.

I kveld så skal jeg på Makeup-trening. Der skal vi lære å sminke grønne-øyne ;) Søster skal sitte modell for meg. GLEDER MEG!

1 kommentar:

  1. uffda! må ha på sånne "sokker" på henda innimellom da eller?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...