onsdag 2. mars 2011

Kom arbeidslyst og treng deg på..

.. her skal du motstand finne. Nå har jeg virkelig vært utrolig lat med disse selvstudiumet mitt på NKI. Det skal mye viljestyrke til for å sette seg ned i fred og ro for å lese og pugge. Ikke bare mangler viljestyrken om dagen, men å sette seg ned i fred og ro? Det finnes ikke her hjemme om dagen med en nydelig liten gutt som krever sitt. Tror jeg må ta meg turen ut døren og sette meg ned for å lese ett annet sted for at dette skal fungere.

Nå er eksamen kun 2 ganger i året ved NKI. Jeg tror nok ikke jeg blir ferdig til eksamen første uken i mai. Dessuten så må man melde seg opp allerede innen 15 mars, og den er bindene. Så tror nok at jeg må vente med eksamen til høsten og da gir man jo seg selv enda mere tid. Ikke bra. Trenger virkelig ett spark i ræva.

Men men nok klaging for i dag. Nettopp fått satt opp den nye routeren, så nå slipper jeg sitte å blogge fra boden oppe :) Halleluja! Er i gang med ett nytt prosjekt nå, så internett kommer godt fremover håper jeg. Fortsettelse følger, stay tuned...

Har hatt middags besøk av søster og hennes kjære i dag. Quesadillas m / salat og Haagen Dazs Strawberry Cheesecake til dessert! Yummy...

Lian koser seg i tantes fang :)

Nå skal det ryddes og vaskes etter middagsbesøket. Nytt middags besøk i morgen :) Da kommer en kamerat og en kollega av Tom.

4 kommentarer:

  1. Jeg tar ett kurs innenfor Regnskap imens jeg går hjemme i foreldrepermisjon :)

    SvarSlett
  2. Alexandramars 03, 2011

    men var ikke hele poenget med det kurset at du skulle ha noe å stå på når du skal ut å søke jobb til sommern? da må du bare sparke deg selv i rompa, og få tatt eksamen i mai ;) er vel ikke helt umulig?

    SvarSlett
  3. Jada mamma! Haha.. det koster penger å ta eksamen skjønner du og da må jeg melde meg opp nå innen 15 mars.. tar ikke sjansen på at jeg blir ferdig til mai. og da sitter jeg der å har betalt for eksamen men ikke står.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...