mandag 14. mars 2011

Makeup trening

Da var jeg kommet hjem i fra kveldens makeup trening. Temaet var grønne øyne. Selvom jeg har grønne øyne selv så er det lettere å lære makeup på modell. Så da tok jeg med meg min søster.

Dette gjorde jeg ( med litt veiledning) :
Foundation, Highlighter ved øyenbrynet, lilla baseskygge, brun kontrastskygge i global linjen, lilla-eyeliner over, grønn eyeliner nede.. fade out selvfølgelig... nøytral lip liner, gloss med lilla skimmer

Typisk meg å glemme ta bilde innendørs da. Dette bilde ble tatt med mobil kamera ute i den svarte natten. Men hun ble virkelig NYDELIG! Øynene hennes "popper" virkelig ut ;) Ble veldig misunnelig der jeg satt med ganske så kjedelig sminke på meg selv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...