lørdag 12. mars 2011

Ny duppe-ditt

Får aldri nok av ting til hjemmet :) Det første min kjære sa da jeg kom inn døren med nok en ting var " hvor skal du ha den da?" Det vet jeg ikke enda, men den finner nok sin plass skal du se.

Søt? Vel det synes hvertfall jeg. Nå skal avisene få sin faste plass:) Gjett hva jeg betalte for den??...... 30 kr!! På Rema 1000 av alle steder!

Jeg med mine vår-fornemmelser dro på butikken i sommer sko. Kan innrømme at det var en smule kaldt.

Vesla har flydd rundt omkring som en orkan her i dag. Nå er sofaen inntatt for barne tv og bitte litt lørdags godt ( har hatt noen krangler her i dag så lørdags-godte var egentlig inndratt) JA JEG VET, skulle egentlig ikke fått noenting. Men er jo tross alt lørdag da:)

Lørdags kose maten blir forresten Knorr Juicy Chicken Provence med fløtegratinerte poteter og salat :)

GOD LØRDAG!

1 kommentar:

  1. sv//
    Hehe, du får sette i gang å bake da vet du :)
    Tusen takk :D Jeg synes også det er koselig med mammablogger :D


    Ps. lite tips.. De tickerene dine i sidemenyen er for lange for bloggen - iallefall på min skjerm..?! hva med å bruke de små tickerene hos lilypie i stedet? :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...