onsdag 16. mars 2011

Oppfordring

Jeg vil oppfordre alle blogg tittere om å se på TLC norge i dag. Ser det går 2 "Brud i blinde" i dag. i kl 19:30 og en kl 20:30 så vet ikke hvem av klokke slettene MITT program går på. Hvorfor du skal se på, sier du?


Jo nå skal du høre. Det er nemlig min "kusine" ( gubben sin kusine) sitt bryllup som skal vises i dag. Selv om kanskje ikke det er så spennende for deg, så er det hvertfall det for meg. Jeg fikk ikke vært med i bryllupet da Lian var ganske så nyfødt. Men min kjære og lille vesla var med :) Også selvfølgelig hele slekta på gubben sin side.

Vil bare få gratulere Renate og Morten! Så heldig dere har vært:) Gubben og jeg søkte også på å få være med på denne program oppsettningen, men vi hørte aldri noe. Ett gratis bryllup hadde vært tingen :) Vi som har sååå lyst til å gifte oss, er jo veldig på tide nå da etter 2 barn osv. Men økonomien sier for øyeblikket nei. Må si det var veldig gøy å få høre at Renate og Morten var en av de heldige gifteklare som ble plukket ut:)

Så skru på skjermen for ett morsomt program :) Her er det brudgommen som skal planlegge bryllup ALENE! Renate og Morten fikk ikke se hverandre på 2 uker ( tror jeg) før bryllups dagen. Da har brudgom valgt ut alt i fra brudekjole, undertøy, lokalet osv osv.. De fikk ikke ha noen form for kontakt. GLEDER MEG til å se resultatet:)

Link til TLC----> http://www.tlcnorge.no/
Bilde er lånt fra nettavisen.no

1 kommentar:

  1. Så gøy! :) Virker som et morsomt program! Det skal jeg prøve å få med meg... :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...