tirsdag 1. mars 2011

Oslo Reptilpark

Ja da ble det plutselig en til til Oslo Reptilpark i dag. Naboen trengte kartleser så da slang vi oss på :)  Gubben på jobb, men tar med meg ungene mine og kjører i vei :) Vi var jo en tur der i fjor med Linnea, men i år var det mere stas. Hun løp rundt der glad og fornøyd. Yndlings dyrene var som i fjor krokodillen, apekattene og Pappegøyen.

Nå skal jeg søren meg skryte litt : Jeg hadde en Pyton slange rundt nakken i dag! Fy søren og stolt jeg er! Er jo livredd slanger, men tenkte " søren heller, nå gjør jeg det bare!" Det var først drit skummelt ( selvfølgelig.. daaa) men utrolig spennende. Trodde slanger liksom var slimete osv, men det var den ikke.

DAGEN I BILDER ( Dårlig kvalitet på bildene - mobil kamera )




 "Se der nede mamma!"


 Phiraya

 Ut på tur aldri sur. Oh Ghost eyes


 Søte apekatter som ELSKER oppmerksomhet


 Velfortjent tur til Mc Donalds etterpå
 Sulten? JA!
Utslitte og mette. Nå drar vi hjem.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...