lørdag 12. mars 2011

Planlegging fremover

Slik ser kalenderen min ut 2 uker frem i tid :) Trenger ikke sitte på rompa selvom man er i foreldrepermisjon. Nå er det faktisk DET jeg har gjort helt frem til  nå da, så godt å komme seg litt ut døren.
Mandag 14 - Mandagsmøte
Tirsdag 15 - Kurs
Onsdag - Tom jobber kveld ( à ingen kurs)
Torsdag - Tom jobber kveld
Fredag - Kurs
Helg - FRI
Mandag - Facial kurs
Tirsdag - Tom jobber kveld
Onsdag - Kurs
Torsdag - Kurs
Fredag - Kurs?
Helg - FRI

Dette blir så morro :) Som sagt så er det bare å ta kontakt på mail: renate_danielsen@hotmail.com. Hvis DU ønsker ett hudpleiekurs :) Fylles opp her nå.

Ellers så har det vært en veldig stille lørdags morgen her i huset ( for MIN del ihvertfall). Jeg har jo ikke sovet noe særlig på over 1 uke nå, siden det har vært ett langt sykehus besøk og mor har voktet over sin lille som en hauk. I dag fikk jeg sove. Også så TUNGT som jeg sov. Gubben vekte meg rundt kl 13, ja 13! Den søvnen trengte jeg.

Neimen SE! Der skinner solen! Smelt, smelt, smelt! Er veldig klar for våren nå :) Påsken i år skal tilbringes på hytten i Fredrikstad. Tradisjon! Skjønner ikke det med at man liksom skal dra på fjellet i påsken ( selvom det var det vi gjorde hvert år da jeg var liten). Ved påsketider så har jeg virkelig fått NOK av snø og velger derfor å dra til sjøen, hvor våren virkelig er i ann-marsj.  Så sen som påsken er i år så er jeg ganske så sikker på at det ikke er ett snø fnugg igjen nede i Fredrikstad. Perfect!


Linnea gleder seg fælt til lekeplassen utenfor her er snøfri, trampolinen kan settes opp, sandkassen er full med sand (ikke snø) og at badebassenget kan settes opp på verandaen.

Nå skal jeg sette meg ned å tenke ut hva vi skal ha til lørdags kose-mat. Any Idèe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...