søndag 20. mars 2011

Rockering og svada

Denne rockering trenden har virkelig tatt av. Uansett hvilken blogg jeg dulter borti, eller det var vel kanskje litt å ta i, så har "alle" en slik i hus. Eller planer om å skaffe seg en. Jeg var på lunsj besøk hos en venninne sammen med barna i dag, og HUN hadde en slik rockering. Da måtte jeg jo selvfølgelig prøve den ut. Etter en advarsel fra min venninne om faren for blåmerket, satte jeg igang. Nå har jeg aldri vært noe særlig flink med rockering, slik at denne GEDIGNE rockeringen slo meg "gul" og "blå" på hofte-ben og ankel. Ja ankel! Hahaha.. Men må si det fikk frem noen barndoms minner da.. Det var jo faktisk litt gøy. Kanskje jeg like så godt skal hive meg på trenden?

Bilde er lånt fra : http://www.buyhelse.no

Har du en rockering? Anbefales?

Ellers så vil jeg bare få ut litt frustrasjon i dag også, siden jeg er så flink til det. Jeg VET at det er irriterende å lese tekster som er full av grammatikk feil, men det får da være grenser hva man skal "klage" på også. Nå er ikke jeg så veldig nøye med riktig skrivemåte, sammensetningen av div ord og lignende. Dette fordi jeg ikke ser på det som såååå utroooolig viktig i MIN blogg! Så til dere norsk-lærere der ute som "klager" at dere ikke forstår hva jeg mener: Det er da ikke så ille! Da foreslår jeg at dere heller leser en artikkel fra Aftenposten eller noe. Nå skal jeg gjøre om overskriften på innlegget "Grøt tilvenning" om til "grøt introduksjon". Er det greit da eller? Hahaha..


4 kommentarer:

  1. jeg har en, love it :) er jaggu vond i starten, så hakke brukt den så mye.. haha:p

    SvarSlett
  2. Haha, tror jeg hadde kalt alle innlegg for grøt tilvenning framover, med diverse bindestreker og det som værre er :)
    Grøttilvening
    Grøt-tillvenning
    Grøt thilvending

    :)
    klemz og kooooz fra tina å herman - sånn!
    -det var dagens protest fra oss.

    SvarSlett
  3. hehe Tina. Ja er faktisk ikke så nøye på det ;) ( er det noen grammatikk feil i denne settningen?)

    SvarSlett
  4. hahahaaaa.. leeer av Tina sin kommentar! Herlig :D .. Grø-t tivending, g RØT tivenning.. gørttivlenig... jess! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...