fredag 4. mars 2011

Se så søt !

Kjempe søt evighets kalender som kom i posten til meg i dag. Utrolig hva man finner på Ellos altså! Skal ikke se ned på de, de har faktisk mye fint. I posten kom også...


.... Disse søte dekorasjons Kronene, som har fått plass allerede. Må gjøre litt om på "utstillingen" på sjenken ser jeg nå. Ellers så hadde jeg også bestilt meg arbeids antrekk. Var veeeldig spent på om klærne kom til å passe da jeg er litt imellom størrelser om dagen.

Men det gikk så bra :) Satt som ett skudd! 


Siden mamma fikk pakke i posten måtte jo vesla få noe også - Prinsesse egg <3

Nå er klokken 01:52 og kanskje på tide å legge seg. Det er kun for normale mennesker, med en normal hverdag. Her i huset så har lillemann veldig vondt i magen, hoster og dårlig matlyst. Enten så har han dårlig matlyst fordi de ikke hadde Collette MME i butikken slik at vi måtte kjøpe Hipp, eller så har han dårlig matlyst fordi han hoster, eller dårlig matlyst fordi vi så vidt har begynt med noen skjeer fast føde. ELLER kanskje det er noen tenner som irriterer litt. Beats me.. Eneste jeg vet er at han ikke er fornøyd og at natten og dagen plutselig blir litt mere krevende. Huff er ikke lett å være liten og ikke kunne si ifra hva det er som plager deg.

Jeg får prøve sengen kanskje da. Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...