fredag 4. mars 2011

Seiern er vår, seiern er vår...

...vi har vunnet. Seiern er vår :) Nå skulle jeg ønske jeg var blant folkemassen oppe i Holmenkollen! Skal si vi blir patriotiske i disse VM dager. Men pokker heller det er da ikke rart?! De idrettsutøverne vi har her i landet er det da UMULIG å ikke være stolt av! Får håpe jeg får muligheten til å ta med barna mine når de blir større ut på slike eventer :)


Tenk at det finnes en sport hvor tilogmed jeg er helt med og kjenner at det kribbler i magen :) Nei nå er jeg helt gjennom svett etter den intense stafetten. Skulle nesten vært et skjult kamera i stuen her, da hadde dere nok ledd godt ja! Hopp i dusjen med meg.

Var du så heldig at du kom deg til eller skal til Holmenkollen under ski VM?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...