lørdag 5. mars 2011

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet...


Nå er jeg på tredje natten med kun ett par timer søvn og kjenner det tar på.. men men sånn er det. Våknet hvertfall til strålende sol og ferdig lagd kaffe. Gubben har dratt avgårde på jobb og vi sitter her hjemme. Det er så typisk at solen skinner slik som dette når jeg har sykt barn.


Lian hoster noe grusomt nå, surkler og hveser i brystet og har dårlig matlyst. Hvis han blir værre senere i dag så får vi ta oss en tur til legen. Dette går jo utover vesla også, da jeg ikke kan ta med meg lillegutt ut, dermed blir vi sittende inne på en flott dag som dette. En skam egentlig..

En smule snørrette vesla også..

Hva skal dere gjøre denne lørdagen?

1 kommentar:

  1. Stakkars små med teit forkjølelse!
    Håper mini her slipper unna! .. Vi skal kose oss med ost og skinkehorn som jeg skal straks sette igang med å lage :D .. mm!! God bedring og god helg til dere!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...