tirsdag 1. mars 2011

Sove? Hva er det`?

Døgn rytmen min er virkelig snudd helt på hodet.. Drøyer med å legge meg til langt på natt fordi jeg venter til lillegutt har stått opp for ett siste måltid.  Noen dager kunne jeg lagt meg myyye tidligere, for da sover han faktisk  lenge.

Når man spiser kveldsmat kl 02.00 så er det noe feil vettu.. Ikke bare det at jeg drøyer det å legge meg, men jeg sliter med innsovningen også. Noe jeg har gjort noen år. Så da blir det kanskje ikke natta før 3-4. ALT FOR SENT! Dette må vi gjøre noe med før arbeid begynner. Er så heldig å ha min kjære som hjelper meg da ( han sover jo som en stein uansett). Kjører vesla i barnehagen og hjelper til med lillemann. Jeg er så heldig :)

Gårsdagens eksempel. Lillemann sovnet så tidlig som kl 19! Tenkte det at han våkner vel rundt 22 tiden. Men neeei, våknet ikke før 24. Nå skal jeg ikke klage, det var veeeldig godt å ha hele kvelden for seg selv. Men søvnen lot jo vente på seg.
Etter han fikk mat så var han jo i hundre! Glad og sprellende som en laks. Bare å i sengen sin og smilte, lo og snakket med meg. Da klarte jo ikke jeg gå unna og å la være å smile selv. Så da sovnet han ikke før rundt 1 - halv 2. Han har jo veldig godt sove-hjerte om natten da så det er bra. Men hadde gått ann å sove litt mere på dagen også?

Jeg har en hurtig ladnings baby. Det hadde jeg også sist gang med Linnea. Sover så og si hele natten igjennom men ikke noe særlig på dagen. 10-20 min hver annen time holder. Da er batteriene ladet :) Blir lite husarbeide her om dagen ja.

 Sove? Jeg? Nå?....Nei:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...