torsdag 17. mars 2011

Trilletur

I dag har jeg vært på trille tur med Henriette og May Liss. Jeg tok faktisk turen helt ned til Hagan som er en 40 min kjøretur unna :) Men sånn er nå jeg, trenger ett spark bak! Vi hadde det kjempe hyggelig. Tok en "ekstra" lang trilletur i noen oppoverbakker som ikke var godt for mine ben ( melkesyra kommer med engang, så godt trent er jeg nemli.) Godt jeg ikke var den eneste "late" mammaen for å bruke ett stygt ord. De andre fikk også en del melkesyre. Ikke sant jenter?

Etter en god tur så var det tid for litt Cafe kos. Kaffe, muffins, sladder :) I love it<3



Ikke helt fornøyd med å måtte kle på seg og dra hjemover.. " jeg ser ingenting, mamma!"


4 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg hadde kontakt med noen unge mødre her i Stavanger. Men tro det eller ei er det ganske vanskelig å finne de.. tror de gjemmer seg.. trilleturer og muffinsspising.. sukk...

    SvarSlett
  2. Jeg er såå sliten! melkesyre med engang her ass:p men var kos at du tok deg turen ;)

    SvarSlett
  3. Caroline: Du har ikke noe barsel gruppe du kan gå turer med da? Eller så får du bare huke tak i en dame du ser med barnevogn å slenge deg på ;)

    Henriette: Ditto :D

    SvarSlett
  4. Dårlig kondis her ass:p Det var utrolig koselig i dag. må le litt av det med melkesyren. Neste gang tar vi heggeveien, da får du merke melkesyre til bergen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...