onsdag 13. april 2011

Da var morgen solen tilbake.. Deilig

Som vanlig så sitter jeg her med min kjære kaffe kopp. Har nettopp vært ute i solveggen i 5 min ( ja jeg er så fæl at jeg røyker). Der kunne jeg nyte synet av en nærmest snøfri plen, så snart skal trampolina som vesla maser så fælt om OPP! Snøen henger forsatt igjen borti hjørnet hvor sandkassen står, men så fort snøen er borte der så skal den fylles med sand, som vi aldri fikk somlet oss til å gjøre i fjor.

Om dagen bruker jeg ganske så mye tid på Finn.no. Det er faktisk bare 2 mnd til permisjonen min er ferdig så da må jeg ha meg en jobb. Det er ikke så mange spennende jobber der uten for en person uten høyere utdannelse gitt. Arbeidserfaring har jeg masse av da :) Det er særlig 1 jobb jeg har søkt på som jeg håper ringer meg opp!

Vi har tatt den Jumperoo'en ned fra loftet. I dette øyeblikk sitter Lian og gynger og koser seg litt i den :)





Vi har en pappa her i hus med bleiehumor. La meg presentere Pave Lian Matheo IV av ROM(p)A

Ha en flott dag

2 kommentarer:

  1. sv: haha,det er en grunn for at de er i svart/hvitt :P

    nydelig sønn du har :)

    SvarSlett
  2. Hehe festlige bilder :)

    Lykke til med jobbsøking!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...