lørdag 30. april 2011

Æ E Flink!

En intern greie blandt oss naboene: Æ E Flink!  Og nå har jeg virkelig vært flink også:) Etter at jeg hadde lagt ungene torsdag kveld så jeg frem til enda en kveld i sofa kroken. Gubben var jo på kveld/natt vakt så da pleier jeg kose sofaen om kvelden. Jeg gikk ut for å ta en giftpinne, da jeg så naboene drive med diverse hagearbeid. Man får liksom ett spark bak når man ser andre holder på. Greie er bare det at når jeg først setter i gang med noe, så klarer jeg ikke stoppe.

Jeg fikk fylt en halv henger med kvist som bare lå på plenen etter fjorårets hagearbeid ( torner i hender og føtter enda),
Klipt ned noen uønskede trær ( med en GEDIGEN hagesaks),
Ryddet boden tom for papp ( den var fylt til randen gikk ikke ann å gå inn der engang),
Ryddet rommet under trappen fri for papp ( jeg vet vi har myye papp),
Fylt hele bilen til randen MED denne pappen,

Ryddet resten av ute arealet,
Lånt baufila til naboen og delt den 5 meter lange gamle mariksa i flere deler slik at vi kunne få den med til dynga.


Fredag hadde gubben fri så da var det bare å få kjørt all denne dritten på dynga :) Ååååh så deilig!

Utpå ettermiddagen fredag fikk vi besøk av nabojenta ( som også heter Linnea). Linnea og Linnea koste seg på trampolina og rundt omkring med dokkene. Du kan tro navnene gikk i surr for meg da jeg kom med diverse rettledninger: " Linnea nå venter du slik at Linnea kan gå først, også kan Linnea ta av seg skoene sånn som Linnea har gjort. Ikke sant det Linnea?" For ikke å snakke om stakkars Linnea-nabo som ble livredd når jeg ble sinna på MIN Linnea fordi navnet var jo det samme og hun trodde jeg snakket til henne. Tror de fleste hadde ledd godt av meg da. Men hyggelig var det hvertfall :)

<3 Slenger ved ett bilde av blomsten Linnea <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...