tirsdag 26. april 2011

En helt vanlig dag

Helligdagene er nå over, og godt er vel egentlig det. Ikke missforstå det er godt å komme seg på ferie, men er jaggu godt å komme hjem igjen også. Innlagt vann, dusj og toalett som kan dras opp er virkelig under vurdert.

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye mer annerledes enn da vi var på ferie, nemlig nyt solen :) Det er så godt å se det deilige grønne overalt. Tilogmed gressløk bøtta mi begynner å blomstre.


Det var første dagen i barnehagen i dag etter ferien, og linnea har virkelig stor kost seg i barnehagen. Grunnen til at jeg vet dette er jo at jeg selvfølgelig spørr hvordan dagen hennes har vært når jeg henter henne, også er det en grunn til.....





DENNE

Linnea er IKKE den jenta som sovner slik. Det tror jeg faktisk hun aldri har gjort. Når en såpass aktiv jente sovner i sittende stilling i sofaen kl 17 så har hun hatt en fin dag. Jeg prøvde fortvilt å vekke henne rolig stemme, litt høyere stemme, stryking på kinnet, hopping i fanget... Uten hell.. Da var det ikke noe annet valg enn å bære henne opp i sengen og innse at det kommer til å bli en fryktelig tidlig start på dagen i morgen.

Nå skal jeg mate lillemann før han tar kvelden, også er det tv-tirsdag på mor. One Tree Hill,  Frustrerte Fruer og True Blood.. here I come ;)


Ha en flott tisdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...