torsdag 14. april 2011

Jeg har bevis...

.... På at jeg har vært utenfor døren i dag! Bare se her




Vel ruten var ikke så veldig lang da. Ned til garasjene for å se på at naboen skiftet til sommerdekk på bilen. MEEEN ute har jeg da vært!

Utenom det så har jeg hatt hyggelig besøk av en venninne i dag. Da Tom-Andre kom hjem bestemte vi oss for at det var grillmat vi ville ha. Problemet var jo bare det at vi fant ikke propantanken noe sted. Da er det godt å ha snille naboer som man kan låne av :) Den saftige flintsteken kan jeg takke deg for Geir. Nam nam...


 Nå er barna lagt, huset ryddet og støvsugd, maten ryddet bort og jeg sitter som vanlig på datan. 5 min til nå så skal vi slå oss ned forran tv'en  --> trykke på filmleie knappen på Altibox'en ---> se på den nye Harry Potter filmen ( dont judge) og kooooose meg i en god armkrok.

Ha en flott kveld!

2 kommentarer:

  1. Hehe du får det til å høres ut som du aldri er utenfor døren:P

    Godt med snille naboer og ikke minst grillmat!:)

    Ha en nydelig dag:)

    SvarSlett
  2. skal ærlig innrømme at det har blitt litt vel lite med trilleturer ja :P off..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...