tirsdag 5. april 2011

Krampe rydding

Har gått å irritert meg over rotet her hjemme i noen dager nå. Med lite energi så har det rett og slett blitt satt på vent. MEN i dag orket jeg ikke se på det mer. Er vanskelig å få tatt en ordentlig opp ryddning når lillemann ikke sover noe særlig om dagen. Sover hele natten isteden han - min lille engel:)

Det er kanskje en dårlig unnskyldning at man ikke kan rydde når barnet er våkent, men man får faktisk ikke satt seg ordentlig i gang og ryddet det som trengs. Bare det tiltaket å begynne, fordi du vet at du ikke blir ferdig grunnet en baby som trenger kos, ny bleie, mat osv.

Lian sovnet midt på dagen i dag og denne gangen sov han mer en 10-15 min. MEN vet jo aldri hvor lenge så da fløy jeg rundt som en orkan her. KRAMPE RYDDING! Det skulle vise seg at Lian hadde behov for å sove en god stund, så med dette tempoet så fikk jeg gjort masse! Flink, flink...

Nå er gubben og vesla på vei inn døren så da blir det hjemmelagd hamburger til middag, før jeg flyr av gårde for å holde hudpleiekurs. Jeg fikk nye varer i går så den nye sminken måtte selvsagt prøves i dag. En smule oversminket for en dag hjemme, men da føler man seg hvertfall fresh ;)

Mini-me ønsker alle en fortsatt god dag !


2 kommentarer:

  1. Kramperydding er super-effektivt det. Pleier å booke samboer samtidig jeg, så blir vi dobbelt så effektive!!

    Kommer du og holder kurs på frøya også eller??? hehe

    SvarSlett
  2. Frøya? ehh joa.. litt langt men :D haha.. du får si ifra neste gang du er i oslo omegn :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...