søndag 3. april 2011

Middags-snyltere

I går tilbragte vi ettermiddagen og kvelden hos svigers. Det endte da med at vi ble bedt på deilig middag:) Svinefilet m/ baktpotet og grønnsaker. Mmmmm... Da slapp jeg å svette over komfyren den lørdagen.. Dessuten storkoste ungene seg i hverandres selskap, så da slapp jeg være lekekamerat denne lørdagen også.

Nå sitter jeg hjemme med 2 stk nybada barn/baby. Gubben er på jobb og kommer hjem om 1 times tid. Utslitt og lat som jeg er, så ba jeg vesla ringe Mimmi å spørre om det var noe middag der. Funket som bare det det. Når gubben kommer hjem så drar vi nedover for kalkunfilet + masse annet nammenam :) God søndags middag er en selvfølge hjemme hos mamma og pappa. Så da snylter vi på oss disse godene i dag:)

Der er jo også Linnea Marie sin fetter Leon, så får hun en lekekamerat i dag også. Ypperlig!

God Søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...