fredag 15. april 2011

Min første....

" Hvem er det sin sykkel mamma?!" Skrek en liten jente i dørkarmen da hun kom hjem fra barnehagen i går. " Den er din den jenta mi" "åååååååå, er det min?!"

Gårsdagen gikk da selvfølgelig til å lære seg teken på dette med syklingen :) Makan til glad og stolt jente. Sykkelen fikk jeg av min kusine da jeg var der for ett par dager siden. Det var den gamle sykkelen til sønnen hennes. En perfekt førstegangs sykkel.

Rett etter barnehagen i dag ble det selvfølgelig også sykling. Kun det som gjelder nå ;) Har gått på trynet ett par ganger allerede, men det gjør ingenting. Slik man lærer.




Det er så morsomt å se ett menneske være såååå stolt :D

Fredagskose-maten i dag ble byttet ut med noe litt sunnere. Vi lagde nemlig hjemmelagd pizza her på onsdagen, taco på tirsdagen og grillmat i går. Dermed ble det ekte norsk husmanskost i dag. Fiskekaker i fløtesaus m/ poteter og grønnsaker. Kjempe godt var det !



God fredag og lykke til i påsketrafikken for de som er så dumme at de velger ta hytte turen i dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...