tirsdag 19. april 2011

Noen innholdsrike dager

Da var jeg endelig kommet meg litt. Har vært en ganske så full helg, bokstavelig talt. Nå sitter barna og jeg bare å venter på at gubben skal komme hjem, slik at vi kan svinge oss rundt og dra på påskeferie.





Lørdagen brukte barna og jeg på lekeplassen. HELE dagen. Deilig sol, kaffe, nabo skravel og unger som koser seg i hverandres nærvær:) Senere på kvelden hadde jeg invitert noen venner/naboer hit for å drikke litt vin  /øl eller det som måtte være. man kan trygt si at det gikk rett i fletta på ho mor.


Etter noen timer så kava vi oss ned på den lokale puben. Det skulle virkelig ikke vært lov til å sjenke alkohol til fulle folk. Litt av ett første inntrykk jeg gjorde på mine bygdefolk tror jeg. HJEPLES! Du vet de damene som ramler over ende som domino brikker, som folk ler av og tenker: fy fader så utrolig full og dum! JEG ER EN AV DE! Fløy rundt som en orkan, dansa, lo, datt og var ganske så stygg i munnen hvis jeg husker riktig ( unnskyld assa.) Husker heller ikke noe særlig. Flaut ja! Men håper og tror jeg ikke var den eneste, men kanskje en av de værste. Renate edru og Renate full  er virkelig 2 HELT forskjellige mennesker!

Det har da vært 2 dager med rehab her hjemme. Er glad jeg har familie slik at jeg slipper dette så ofte. Skjønner ikke at folk orker jeg. Er nok derfor grensa ikke kjennes heller, da det kun er en sjelden gang jeg slipper meg SÅNN løs.

Åh som jeg er glad i familien min! <3



I går fikk vi endelig satt opp trampolina som vesla har mast etter:) Jeg har funnet ut at jeg er en ute-sommer-mamma. Hvis det er ett ord. Jeg er ikke så flink til å gjøre noe ute med vesla om vinteren. Klart vi er ute å aker osv, men ikke HVER dag.
Når solen og varmen titter frem derimot, kan vi være ute hele dagen. Noe vi selvsagt har gjort de siste dagene :)

Nå skal det pakkes og ryddes før vi drar til Fredrikstad for påskeferie. DEILIG!

God påske!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...