fredag 8. april 2011

På date

Ja eller ihvertfall så nærme man kan komme en date ihvertfall. Mamma kom en tur for å passe Lian imens min kjære og jeg tok en tur på IKEA. Det var sååååå utrolig godt å bare være oss to for en gangs skyld! Selvom det kun var en stressende tur på IKEA og en tur i butikken - ALONE :) Merkelig hva en så liten utflukt kan gjøre for forholdet.




Nå sitter vi å venter på at barnetv skal bli ferdig slik at ungene kan legges. Så er det igang med puslespillet å sette sammen varene som ble innkjøpt i dag :) Gud som jeg gleder meg til å se resultatet!

I løpet av kvelden skal vi også lage oss biff middag og kose oss med noen pils :) Blir en ganske så fin kveld har jeg på følelsen av. ( med unntak av diverse raseri utbrudd i fortvilelse over bruksanvisningen såklart)

1 kommentar:

  1. Er dere som oss, så ser JEG på en IKEA tur som både romantisk og hyggelig. Mens min kjære...IKKE er like glad i den butikken hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...