mandag 4. april 2011

Å prisen går til.....

Det er alltid 1 eller flere ting vi gjør om dagen som vi egentlig skulle ønske vi slapp å gjøre. I den anledning tenkte jeg å høre med dere gode tittere hva dere HATER å gjøre!

Jeg vil nominere

Klesvask!  

Eller nærmere bestemt det å legge sammen tøy. Jeg HATER det!! 
Slenge klær i vaskemaskinen - Greit
Ta ut av vaskemaskinen - Greit
Henge opp tøy eller slenge i tørketrommelen - Greit
Legge sammen tøy - IKKE GREIT       Det kan faktisk ligge ett par dager før jeg gidder, og da er det jo krøllete og jævlig. Så da har jeg gjort meg selv en stor bjørnetjeneste. Hurra!

Har aldri likt å legge sammen tøy, for det er jo rett og slett normalt, men etter minstemann kom så har det blitt SÅÅÅÅÅ mye.

Hva slags daglige gjøremål vi DU nominere? Så tar vi en oppsummering om 1 ukes tid for å se hva som topper listen :)

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt vaske klær jeg, men jeg HATER å rydde ut av oppvaskmaskina!! Det er gruuuuusomt!! hehe

    SvarSlett
  2. Jeg kan godt vaske klær og henge opp, men jeg syns det er skikkelig kjedelig å støvsuge! Det blir jo like "møkkete" med en gang....

    SvarSlett
  3. Ingenting slår oppvasken! Stå og skrubbe og skrubbe i eninga, det er tortur...! Og før jeg i det hele tatt kan begynne på oppvasken må jeg vaske flasker med ørten deler :p fantastisk morsomt..

    Trude

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...