søndag 3. april 2011

Problemstilling

Det er 1 ting jeg gruer meg veldig til:       At lillemann skal sove på eget rom!




Han er flink gutt og sover så og si hele natten i sengen sin :) Sovner sånn i 7-8 tiden etter kvelds grøten, og sover helt til 7 tiden neste morgen. Det er noen få netter hvor han vil ha mat sånn i 5 tiden, men så sover han videre til 7-8 tiden om morgenen igjen :) Han skjønner liksom det at når vi legger han i sengen sin på rommet vårt, så er det natta. Så egentlig kunne vi flyttet sengen over til hans eget rom.

MEN:

Jeg er veldig skeptisk til dette. Grunnen til det er at Linnea er en veldig aktiv og flink storesøster. Jeg er livredd for at hun kunne finne på å prøve løfte han ut av sengen sin om morgenen FØR vi står opp. Evt prøve å bære han ned trappen, noe som sier seg selv ikke kommer til å ende bra. Hun er jo tross alt bare 3 år. ( nei, trappegrind er ingen hindring for denne jenta )

Kanskje jeg bare er flink til å lage slike katastrofe tanker i hodet, men er DRIT REDD for at dette faktisk kan skje! Samtidig så kan jo ikke lillemann sove på vårt rom for alltid.

Da tenkte jeg å spørre dere om evt Tips, råd, erfaringer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...