søndag 10. april 2011

Skryte innlegg

Da mangler det bare å borre hull til knottene til skapet. Det gjør jeg nok i kveld. Selvfølgelig glemte jeg å kjøpe den siste glassplaten ( sånne ting irriterer meg GRØNN). Resultatet i mine øyne blir ikke komplett før den er på plass. Men må si jeg er grusomt fornøyd da! Den tapeten jeg valgte i bakgrunnen synes jeg er helt nydelig! Blå og grå-blomster med litt glans i. Da legger jeg ut litt skryte bilder av mine nye vitrineskap:) Det er helt vanlige Billy bokhyller fra IKEA som jeg har satt glassdører på, og byttet ut noen av hyllene med glass hyller. Tapesert in-siden og kjøpt freshe dør-knotter.




Disse knottene skal på dørene. Åååå det blir så fint!

Jeg hadde litt tapet igjen så etter litt brainstorming fant jeg ut at jeg kunne gjøre dette:


TADAAAAAA...


La tapet under glassplaten på det stygge stue bordet. Da ser bordet hvertfall helt greit ut til vi har råd til å bytte ut hele skiiiiten.

Nå hva synes du? Jeg er så stolt så stolt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...