lørdag 30. april 2011

Sukker Lørdag og vår idyll

I dag delt vi våre lille familie i to. Jeg og vesla dro i barnebursdag på Harestua, Tom og veslefrikk dro til bestemor og bestefar. Linnea synes det er deilig å få oppmerksomheten for seg selv og Tom har godt av å finne på noe alene sammen med minsten.



Barnebursdagen var kjempe hyggelig. Sønnen til en venninne fylte 3 år :) Hurra! Pølser, kake, gelè, brus, lek og skøy. Akkurat slik som det skal være! Etter noen timer der tok vi turen opp i Nordmarka til min bestemor og bestefar.

 Høner og Hane er alltid spennende

 Enda mer is :) namme nam nam
 Vi måtte jo ned til vannet for å kaste steiner, kongler og kvister i vannet
 Plask plask

Vi så noen kuer på veien hjem, så da måtte vi jo stoppe :)
Denne gamle stilige kassen tok jeg med meg hjem. I tillegg til en god del Norges glass som får æren av å bli lykter ;)

Da går vi ut og utnytter de aller siste solstrålene for dagen før vi tar natta. Sjallabais

3 kommentarer:

  1. Jeg har også norgesglass, har salt, pastaskruer og makaroni i dem på kjøkkenet mitt:)

    SvarSlett
  2. Dette så virkelig idyllisk ut! :) Det er koselig å la barna oppleve naturen! :)

    Bli med på min giveaway med en kjempe fin premie til barna! :)

    SvarSlett
  3. May Liss: Ja jeg har flere her hjemme som blir brukt til alt mulig.

    Nina: Bestemor og bestefar bor oppi nordmarka så var veldig idyllisk å være der i fin været :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...