onsdag 27. april 2011

Ting til sin tid

Det første jeg gjorde da jeg stod opp i dag var å legge sammen X antall klesvasker og henge opp nye. Flin flink flink. MEN det ble bare med akkuratt det. Jeg la alle klærne sammen på spisebordet og der ble den også.



Rydda en bitte bitte liten plass til vesla, slik at hun fikk spise middags maten i fred. Jada jeg skal rydde det vekk... i kveld.. tror jeg..
Det har vært super sunne og kreative middager her i huset i dag og i går. I går var det spagetti ( på boks) og i dag var det Toro tomatsuppe med kokt makaroni til. Man kan ikke alltid være like flink. Det ble da så mye god mat i påsken atte. Dessuten så eeeeelsker Linnea tomatsuppe så da gir det meg litt bedre samvittighet ;) Hun putter den glo varme tomatsuppen i munnen, hyler, spytter den ut igjen. For så å gjøre det samme om og om igjen. Hun vet veldig godt at hvis hun spiser litt og litt, samtidig som hun blåser så går det mye bedre. Det er bare det at det er såå godt at hun klarer ikke la vær..

Ellers så har jeg hatt besøk av mister kaffekopp, min søster og nabo her på terrassen i dag. Sol og kaffe fristet nemlig mer enn å fortsette på denne klesvasken. Enda en deilig "sommerdag". Jeg får prøve være litt mer konstruktiv i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...